Usch

Usch, skola imorgon. Fy. Känns som om jag inte har varit där på evigheter, vilket gör det extra motigt att gå dit imorgon. Men jag ska väl egentligen inte klaga? Idag var vi lediga och på fredag är vi typ lediga. I helgen väntas fest med badtunna och tjejmys. Sen är det bara tre ytterst oseriösa dagar kvar.

Idag var jag och Adam ute hos pappa och åt grillat med pappa och Karin. Gott och trevligt. Träffade även Oliver :) Åkte sedan till ÖB och köpte lite grejer som Adam behöver till lägenheten och sedan vidare till Rusta för att köpa en grill.

Imorgon är det som sagt skola. Vi ska (om vi har tur) få tillbaka våra fysikprov som vi gjorde för sisådär ett par veckor sedan... Kan ju bli spännande! Sen måste jag handla. Kanske beger mig ut till Snäck på kvällen. Vi får se helt enkelt.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0