Sov för länge

Usch vad länge jag sov idag :( Till 11. Bläääh! Nu kommer jag ha skitsvårt att somna ikväll, vilket kommer bli jätteroligt eftersom jag ska upp tidigare än vad jag är van vid. Börjar ju jobba 7-16 nästa vecka. Tidiga dagar kommer det att bli, men det ör ju ia lla fall tur att det är ljust ute :)

Igår var jag och Adam ute i Sanda en sväng med Oskar och hans familj och släkt typ. Det blev gubbröra, grillad och jordgubbstårta! Efter ett par timmar där ute på landet åkte vi åter in till stan igen och hamnade hos Tim och hans fsmilj där det blev jordgubbar med glass på deras terass. Mycket trevligt :) Var åter igen hemma kl halv 11.

Idag har jag tvättid mellan 14-17. Utöver detta vet jag inte vad jag ska göra. "/ Vi får väl se vad dagen bjuder på. Är dock sugen på att baka något, men vet itne vad :)


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0