Snart säsong 4

Håller just nu på att se sista avsnittet av GossipGirl säsong 3 :) Så snart är det dags för säsong fyra. Den ligger nedladdad och väntar på mig på skrivbordet :).

Kvällen har spenderats hos Adam. Är fortfarande kvar trots att han har åkt till jobbet. Den här veckan började han jobba natt igen 23-07. Har lagt över lite filmer från hans dator till min så att jag har något att roa mig med under båten och tåget. Tänka sig, detta är första gången någonsin som jag åker båt och båtbuss själv... Nästan lite pinsamt att jag inte gjort det tidigare.

Har inte bestämt mig för hur dags jag ska gå upp imorgon. Funderar på fem. Ifall om något skulle gå fel. Typ bilen startar inte, biljettautomaten på bilparkeringen nere vid hamnen är ur funktion, osv. Pappa är ju hemma i Mästerby så han kan ju inte hjälpa mig.. Gud, vad jag är beroende av honom!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0