Släkten är värst.

Vad är det hon inte fattar! Får verkligen damp på farmor ibland. Hon hade ringt men jag svarar inte eftersom min mobil är knas och det går inte att prata i den eftersom man inte hör vad man säger. Istället hör man typ, ni vet den där gamla uppkopplingstonen som man fick höra varje gång man skulle in på internet för sisådär 8 år sen. Skickade ett sms och förklarade hur läget var, och så ringer hon igen. ÄR HON DUM PÅ RIKTIGT ELLER????? 

Ska ut till pappa om ett tag. Trodde bara att det skulle bli jag, pappa, Karin och Birgitta. Men nej, nu ska farmor, farfar, Ulla och säkert Daggan dit också. Kanske kommer mummo och moffa. Fan vad kul! Hade hoppats på en lugn och trevlig kväll, men det lutar åt att det blir PAIN IN THE ASS. Gud, jag hatar verkligen min släkt. Men vilken tur att de inte läser detta, för då skulle jag väl bli arvslös :)

Nu sitter jag och ser på Project Runway. Vet inte hur många gånger jag har sett den här säsongen. Men den är lika bra varje gång helt enkelt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0