Sista matteprovet

Det allra sista matteprovet är avklarat. Det känns helt underbart, dock var det med en konstig känsla inom mig som jag lämnade fram mina resultat till Rickard. Jag har räknat matte i 11 år och det har under en lång tid varit mitt absoluta favoritämne eftersom jag under låg- och mellanstadiet utklassade alla andra i det ;) (Hehe) Så det känns lite konstigt att inte fortsätta med matten, men å andra sidan även väldigt skönt.

Efter skolan körde jag ut till Klinte där ett besök hos frisören väntade. Två timmar senare hade jag lite ljusare och lite kortare hår och kunde bege mig tillbaka till stan igen.

Nu har jag packat inför Sthlm/Falun imorgon och dessutom hunnit med att dra en runda med dammsugaren. Det behövdes. Ikväll ska det bli en lugn kväll. Kanske se ett par avsnitt av desperate Housewives med Adam. Det är nämligen vår nya sysselsättning. Vi har inte så jättemånga intressen gemensamt så vi bestämde oss för att börja se en serie tillsammans. Eftersom han typ har sett absolut ALLT som man kan se, återstod egentligen bara Housewives serien, så den fick dt bli. Well, I can live with that :)



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0