Problemen är många

Åh! Jag blir galen! Jag har typ inget att ta på mig. Eller jo, jag har en massa toppar, men inget att ha nertill! Detta är ett sjukt stort problem, för imorgon är det studenten och man vill ju vara lite halvsnygg. Letade jeansshorts uppe på MQ idag, med VÄLDIGT mycket hjälp från Adam. Gud, den grabben borde verkligen fortsätta jobba i affär. Han skulle få sjukt mycket grejer sålt! Hur som helst så hittade jag inga snygga (och inom min prisbudget) så jag får väl fortsätta mitt sökande imorgon!

Imorgon kommer bli en helnice dag! Kubbspel klockan åtta nere vid almedalen. Sedan gå i lite affärer och sånt tills hela kotegen börjar rulla. Tänker inte se utsläppen i år. Känner ju inte direkt någon som tar, men det är dock grymt coolt att stå där nere och höra när alla vagnar sätter igång sina elverk och sen när musiken börjar spela. Grym känsla! Om ett år är det jag som står där. Helt ofattbart faktiskt.

Har även tagit fram min cykel. Den var fylld av spindelnät, med spindlar i. Kom nämligen underfund med att det är smartare att använda sig av cykel imorgon istället för att ta bilen. Har ingen lust att fastna i studenttrafiken...och dessutom försöka hitta parlering när typ hela hamnen är avstängd.

Nu återstår bara det jobbiga: Att först cykla cykeln till Gråbo, gå tillbaka och sen köra bilen dit. Tror banne mig att detta är värt en chokladkaka! Vilket kommer bli perfekt; Har samlat ihop tillräckligt mycket pant för att det ska räcka till en 180/200 grammare :) NICE.



Men vilken smak ska jag ha? Det finns alldeles för mångq smaker att välja bland!  
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0