Ovärd dag

Rätt ovärd dag idag. Steg upp vid tio, drog till skolan för att sätta mig med biologin. Det gick framåt. Sen var det dags för matte, där vi fick tillbaka lite prov. Efter typ sammanlagt två timmar i skolan, utan att få alltför mycket gjort kunde man alltså åka hem igen.

Nu väntar jag bara på att Adam ska skicka sin del så att jag kan klistra ihop allt och sen skicka vidare till Jessica så att hon kan skriva en sammanfattning. Sen är det klart. Trodde att jag skulle kunna få jubla efter det att vi skickat in det. För egentligen var det här tänkt att vara vårt sista skolarbete innan sommaren, men så är det inte! Matteredovisning på måndag och för en del blir det även matteprov på ons. Skoj, skoj!

Imorgon har jag min allra sista spanskalektion. Någonsin. Wonderful! Efter det ska jag bara lämna tillbaka vår svenskabok och historiabok till Inga-Lill och sen ha betygsamtal med henne (antar jag). Sen tänker jag sluta för dagen. Ska egentligen ha biologi på eftermiddagen, men då är jag lite upptagen :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0