Matback redo!

Åhh, det är måndag imorgon. Buhuu! Jobb, jobb,  jobb. Fem hela dagar innan det är helg igen. Suck. Hur ska jag orka? Matlådan är dock färdig. Tycker det är rätt trevlit att stå och göra iordning den. Till imorgon blev det ägg, soltorkade tomater, skinka och en keso och avokado-röra. Hoppas att det kommer smaka bra =)

Var inte detta en rätt cool matlåda? Sjukt snygg juh! Själv har man ju en vanlig tråkig genomskinlig back med ett grått lock från Claes Ohlssons.

Tvätten är tvättad och torr. Great! Kan inte minnas senaste gången som jag tvättade själv. Det var ALLDELES för länge sedan helt enkelt. Min mamma gör ju sånt åt mig ;) Hehe, men nu har jag aldrig tid att åka ut och lämna den till henne, så det är smidigare om jag tvättar själv. Har egentligen ingenting emot det. Tycler det är kul :)

Adam är och handlar. Får se om han kommer hem med linfrö som jag bad honom köpa.

Var på Maxi igår och letade efter det, men jag kunde bannemig inte hitta linfröna! De har ju flyttat runt (eller det var ju ett tag sen, men jag har fortfarande inte lärt mig...) så man blir helt tokig! Så nu gav jag Adam uppdraget att leta efter dem.. Hehe :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0