Jag är på jakt

Jag är utan tvekan i behov av en ny mobil. Den som jag har nu brukar inte vilja skicka sms till en del i min kontaktbok. Två drabbade är Daniela och pappa. Eller pappa får mina sms, men typ 6 timmar efter det att jag skickat dem... Daniela däremot får inga sms alls om jag inte svarar på ett sms som hon redan har skickat.
Ibland när jag ska svara när någon ringer så vill min kära mobil inte det. Jag trycker på "svara" och säger: "Hej det är Anna!" Den som har ringt mig hör min röst klart och tydligt medans jag inte hör något alls... Detta resulterar ofta i att jag börjar svära en massa som den som ville mig något förskräckt måste lyssna på...
Nu på senare har min mobil även börjat uppge ett oerhört irriterande ljud när man ska prata med någon. Detta innebär att man knappt hör varandra och irritationen blir stort. Därför är det säkraste att skicka sms till mig om man vill mig något eftersom jag har slutat svara i min mobil av den anledningen att andra ovetande inte ska skita på sig när de måste höra på antingen mina svordomar eller ett gräsligt oljud. 

Nu har jag däremot insett att jag inte kan fortsätta såhär utan jag måste ha en ny mobil. Den stora frågan är ju då bara: vilken mobil ska man köpa? En med touch ska jag ha men ska det vara en htc eller iphone? Just nu är jag mer inne på en iPhone. Dettta leder ju till följdfrågan: iPhone 4 eller iPhone 5?
iPhone4 har ju ALLA nu så det hade varit extremt kul att bräcka alla och inhandla en iPhone 5, men det kommer ju inte förrän tidigast i september och min kärs pojkvän sa att man inte ska köpa saker när de direkt har kommit ut på marknaden eftersom det alltid är en massa problem med dem då. Ska jag verkligen behöva vänta till typ jul då för att kunna vara kontaktbar? Njaaaa.. eller??

Något ännu mer spännande är ju hur den nya iPhone 5 kommer att se ut. Det finns ju ett antal olika rykten.

Detta hade ju varit enormt coolt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0