Första dagen på jobbet.

Första dagen på jobbet. Den sög. I ungefär 7 timmar och 15 minuter har jag stått och doppat jordgubbsmuffins. Samma som studenterna fick uppe på Öster den 10:de juni. De resterande 45 minuterna fick jag stå i packen och paketera dessa muffins. Jag längtar verkligen till imorgon! Och på onsdag och på torsdag! Dock försöker jag tänka såhär: Efter imorgon har jag jobbat halva denna vecka, så då är det bara halva kvar. Och på tors kommer man vara så happy över att ha tre dagars ledighet så dagen kommer förhoppningsvis flyta på bra :)
Och nästa vecka kommer ju Karin tillbaka från Umeå och jobbar. Hoppas att man får jobba lite med henne då :)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0