Filmtips

Idag har jag gjort ännu fler cupckes. Trodde att min rygg kulle gå av fram emot tre-snåret. Att står framåtböjd och sprtsa dessa helvetes-bakverk är roligt i början, men inte efter några timmar...

Har precis sett film. Trust heter den. En dramafilm från 2010. I början tyckte jag att den var rätt tråkig och jag funderade att stänga av, men jag höll mig kvar och såg klart hela. Och gud vilket starkt slut. Höll nästan på att börja gråta. Synd bara att filmen inte blev bra förrän under sista halvtimmen eller något.

Den handlar om en tjej som blir utsatt för en internetpedofil och sen får man följa hur denna händelse vänder upp och ner på deras familj. Nu ångrar jag inte alls att jag har sett den så: Se den!! 

/Anna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0