En bättre dag!

Idag var en bättre dag. Helt klart :) Fort gick den också.
Fick börja ute bland ugnarna med att fylla formar på plåtarna, stoppa in plåtarna i maskinen och sen stoppa in de färdigfyllda plåtarna i sticken. Ugnarna får jag tydligen inte använda? Varför liksom? Jag är ju för tusan 18 och förmodligen en av de mest ansvarsfulla tonåringar som någonsin gått i ett par skor! Efter det blev det lite städning. Sen in i doppen och doppa dessa marschmallows muffins. Slapp iaf ringla choklad över dem :) Blev en stund i packen också innan jag var tillbaka i doppen och sen packen den sista halvtimmen.
En bra dag helt enkelt!

Nästa vekcka börjar jag 7. Hehe. Detta innebär att jag måpste börja köra från Visby drygt kvart över sex. Kul att köra så tidigt på morgonen...Dock så kommer Karin vid åtta-snåret och livar upp min tillvaro.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0