Dyngkåt

Nu sitter jag här i min ensamhet. Mår lite bättre än förut, men det är fortfarande långt ifrån helt frisk. Hoppas man kryar på sig så att man inte är helt jättedöd på skolavslutningen.
Var på Maxi och köpte godis, chips, dipp och fanta. Avnjuter nu detta framför TV:n. Hoppas det kommer något som är värt att se på snart :)

Imorgon ska jag ta en tur till på stan och hoppas på att jag hittar något intressant... Var ju dåligt med det sist. Men nu ska jag testa en ny taktik. Får se om den går bättre ;) Måste även köpa en kopp som det står "Världens bästa pappa" på och en god chokladbit. Pappa fyller 52 imorgon så jag och Karin ska fira honom lite.
Ska även fortsätta städa ur lägenheten, Fan vad mycket skit jag har släpat hit. Suck. Att jag aldrig lär mig...

Har även tagit upp läsandet igen. Just nu läser jag Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst". En helt okej bok som förklarar vardagslivet och roliga situationer man kan hamna i som en fembarnsmor. Rekommenderas faktiskt =)



Undrar hur många fler läsare detta inlägg kommer få, bara för att jag valde en sån uppseendeväckande rubrik ;) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0