Det slår aldrig fel

Det slår aldrig fel. Under början av varje sommarlov är jag alltid superdeprimerad, jätteledsen och kan börja gråta för ingenting. Så har det varit jättelänge, och jag vet inte varför. För det är ju nu som jag borde vara som gladast eftersom jag har hela 67 dagars ledighet framför mig. Eller ja, 66 med i dag... Detta är också typiskt mig. Jag njuter inte av somarlovet utan jag sitter bara och räknar ner dagarna till skolstarten och beklagar mig över det.

Har alltid haft som tradition att se Pearl Harbor som en start på sommarlovet. För att se hela den måste man ha rätt feeling - smådemprimerad. Det får gärna regna lite också. Det förstärker bara känslan av denna underbara film, <3 Dock så har jag inte hunnit se den i år.

Får väl bli dagens mission?

Igår var jag iallafall och såg Olivia uppträda på borgen. Improvisationsteater. Det var HUR KUL SOM HELST! Fan vad de var roliga! Dessutom så vann Olivia! Yey!! :) Grattis!
Ungefär för precis ett år sedan var vi ute och åt på Trossen i Visby. Langar upp en bild av denna underbara människa från denna underbara kväll.


Dock kommer jag ihåg hur pappa dampade loss på mig efteråt. Han kan inte ha haft en rolig sommar. Förlåt älskade pappa... Jag ska aldrig utsätta dig för något liknande igen. 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0