Cupcakes!

En enorm lättnad infann sig då jag öppnade GT imorse på jobbet - de hade valt att inte ta med bilden på mig Eva och Hampus! NICE! Dock så är det ju lite tråkigt att de var tvugna att göra denna artikel (eller är det en artikel? Ingalill skulle döda mig nu eftersom jag inte vet;)). Därför uppmanar jag er alla: "Köp en muffin - rädda mitt sommarlobb/extraknäck mellan unicersitetets terminer!"
http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6960200
Inte för att det kommer hjälpa eftersom nedlägningen beror på andra saker, men tanken är ju god. Hehe

Idag har jag lagt form till cupcakes, jag har fyllt formarna med smet till cupcakes, jag har spritsat cupcakes och tro det eller ej, men jag har till och med paketerat cupcakes! Inte illa, inte illa! ;) Det där med spritsningen var inte riktigt min grej... Hehe, fan vad dålig jag var till en början. Paketeringen var inte heller lätt; enda sättet att få ner den sista raden cupcakes i kartongen var genom att bruka våld... Men det gick!

Dagens pinsamma: Körde in ett stick i en stor pall med plåtar. Stål krockar med stål = stort oväsen. Ehm, det ekade över hela bageriet typ. Hehe :) 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0