Badtunna var inget för mig

Hehe, kanske är dags för ett litet inlägg nu. Var ett tag sedan sist. I helgen har jag badat badtunna och haft "tjejmiddag" med syster och mamma ute i Roma. Badtunna är oerhört överskattat. Jag tyckte det var hemskt och vill nog aldrig mer göra det igen.. Men men, nu har jag gjort det.


Just nu håller jag på att städa ut lägenheten. Men jag var tvungen att ta en paus, för jag mår verkligen skit. Vaknade upp med halsont som nu forfarande är kvar. Dock så har jag fått grymt ont i huvudet också och jag känner mig helt grötig. Vill bara sova typ.

Det blev en kort vända till skolan. Fick höra att jag såg bra ut utan smink. Kan ju vara bra att veta ;)
Imorgon är jag helt ledig. Sweet!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0