Andra ring är över

Nu har man avklarat andra ring. Trodde aldrig någonsin att detta år skulle ta slut. Och tänk att jag var beredd att hoppa av Natur i höstas. Haha, vad skulle jag gjort i stället liksom?
Skolavslutningen sög. Saknar de avslutningarna som man hade när man var liten. Då alla klasser sjöng i för alla föräldrar och anhöriga i kyrkan och sen avslutades förmiddagen med att man fikade på skolgården och gick runt och kramade om alla lärare. Varför kan det inte fortsätta att vara så även om man blir äldre?

Åhh! Blir sur bara jag tänker på det. Imorse när jag skulle dra mig till skolan så är det ett stort jävla vägarbete på "min" väg till skolan. Detta innebär att jag inte kan köra min väg utan måste välja en annan. Självklart blir det kortslutning i hjärnan och jag funderar över; Hur kommer jag till Säve från andra hållet om jag inte får köra min vanliga rutt?

Jävla vägarbeten

Efter (extremt) mycket tänkande kör jag sedan över Södervärn och letar efter en parkeringsplats längs med F-huset. Såklart finns det ingen, så bestämmer mig för att ta mig till stora parkeringen. Men själkvlart hade vägarbetarn stängt av HELA vägen från där man svänger in till Gråbo och ända till 4-vägskorsningen med stopp-skylt vid Allégatan. Det slutar med att jag får snirkla mig in på Cykel & MC-hallens parkering. Tur att jag känner ägarna ;)

När avslutningen var slut körde jag till Gråbo, diskade och pysslade lite så med NRJ's webbradio i bakgrunden. (Bra skit). Sen åkte jag till Terra Nova. Har packat ner datorn, skrivaren, högtalaren, smutsvätt och sånt i bilen. Blir en tur till Mästerby imorgon. Mest för att fördriva tiden. Hoppas att det regnar så att jag och Oliver kan ligga inne och se på film tillsammans.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Är sugen på något och har väl egentligen rätt att fira mina betyg. Men känns dumt att sitta själv och äta något. Dessutom vet jag inte vad jag är sugen på heller.

Den här bilden återspeglar verkligen min termin, eller hela mitt läsår för den delen. Lär väl bli så i trean också. Tror dock att jag ska hoppa över en kurs. Måste prata med syon om det igen (tror att hon ljuger, så jag har svårt att lita på henne och därför vill jag gärna dubbelkolla att man kan göra så). Tänker fan inte läsa Fysik breddning om jag inte behöver det .
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du kan omöjligt behöva läsa breddningen! Med tanke på att du har språket i tvåan? Borde inte va så iaf :)

2011-06-17 @ 13:10:46
URL: http://daniela.larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0