Kliniskt rent

Nu mår jag bra igen. Berättade inte det förut, men imorse när jag kom tillbaka till lägenheten när jag varit och lämnat Adam vid båten så blev allt JÄTTEJOBBIGT. Jag började storgråta, hyperventliera och blev svimfärdig på samma gång. Men det är nyttigt för mig att vara själv också! Man kan inte alltid räkna med att ha en annan vid sin sida jämt. För att få tankarna på annat håll så började jag städa lägenheten. Köket, toan och sov/Film/Datarummet. Allt. Nu är det skinande rent såklart ;) Hähä, nä men lite snyggare iaf :) 

Eftersom jag drog in till Adelsgatan/Öster vid 10 så hann jag inte städa klart allt. Ville ju börja min shoppingtur när det befinner sig minst turister på stadens gator. Jag får ju panik när det är för mycket folk och kan inte koncentrera min på att intressera mig av kläder då. Det fungerar bara inte! Så en shoppingrunda för mig i Stockholm brukar oftast bli rätt innehållslös för mig. 

Iaf; efter min shoppingrunda återgick jag till städandet ett tag och fram tills nu har jag sysselsatt mig med att beställa skor och kolla recept. Ska överraska Adam med lite gott tror jag =) Vi får se vad jag hittar på! Är kanske inte så himla dålig på att vara själv ändå. Hittils har ju allt gått bra =)

Känner även att mina ögon börjar bli liiiiite trötta och stt mina ögonlock blir allt tyngre och tyngre. Har ju varit vaken sedan klockan halv nio i går morse. Det är sjukt! Och jag har inte gjort det med flit som alla datanerdar brukar göra!  

/Anna   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0