Trött i kroppen

Fy vad skönt att det är fredag imorgon! Är så sjukt trött i kroppen, mina fötter, min axel och min höft ömmar. Det blir svårare att få upp de tunga dörrarna till frysen för varje gång.. haha, väntar bara på den gången som jag blir fast inne i frysen av anledningen att jag inte orkar dra/trycka upp dörren... :S

Idag har vi gjort 90grammare chokladmuffins. Samma som ihår alltså, fast annan vikt. Har även packar kladdkaka och vikt en jäkla massa kartonger inför morgondagen. Klarade av ugnarna för första gången också, riktigt nöjd! :) Form-läggnings-roboten fick dock damp när jag skulle lägga form och började lägga formar överallt där det inte skulle vara formar ;) Hade lite smått panik där ett tag men det gick bra tillslut.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0