Tja tja bloggen

Nu ska jag vara sådär "bloggig" och ba:"Tja, tja bloggen" och visa upp vad jag har köpt idag. För tro det eller ej, men jag hittade faktiskt lite prylar! Inte illa för att vara Anna. Jag är faktiskt jävligt stolt över mig själv om jag får säga det själv. Hehe =)


Först: En kalender. Jag vet att många tycker kalendrar är skittråkiga men de hjälper en faktiskt sjukt mycket! Dessutom hittade jag även detta år en kalender som har samma layout som mina två tidigare kalendrar har haft. Trivs bra med den! Svart och stilren runt om. 129 kr på Bokhandeln. Finns även på Bokia för samma pris.


Sen blev det en blå och vitrandig rätt lång klänning från Vero Moda. Riktigt spännande utseende upptill, syns dock lite dåligt på bilden tyvärr. Måste visa den för Karin, är lite tveksam och jag ska behålla eller lämna tillbaka. Den r snygg, men jag vet inte riktigt om det känns som mej.


På Vero Moda blev det även ett brunt skärp.


På Lindex (hakan i golvet, sist jag handlade där var väl åtta år sen eller nått) hittade jag en superdupersöt kjol på barnavledningen. Så fin! Har under hela våren/sommaren varit på jakt efter en rätt basic kjol och nu har jag hittat den! Jag vet att den ser skitskum ut på bilden, men det är för att galgen är så bred och jag visste inte hur jag skulle visa upp den på annat sätt.


Hittade även en halterneck-bikiniöverdel i samma affär. Nice! Lite skönare att ha denna under ett linne, en t-shirt eller klänning ist för min andra bikiniöverdel som har stora kulor överallt. Typ. :)

Det får räcka för nu! Juste! Träffade även på Daniela på staden. Har inte sett eller typ pratat med henne sedan kvällen innan skolavslutningen. Det var längesen det! Har ju fan gått en månad idag! Jaja, kul att se henne var det iaf även om hon var tvungen att skynda ner till båten.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0