Stångaspelen

Igår var jag, Karin och Johan ute på Stångaspelen och kikade lite. Inte så jätteinspirerande och intressant. Inte heller var det särskillt varmt (det är alltid SVINVARMT på Stångaspelen) ibland var det så att man till och med frös. Banda vann par iaf. Grattis! Eller något?

Igårkväll kom Karin och Johan förbi hos mig och Adam (efter det att vi hade städat i två timmar. Egentligen var det ganska smart att bjuda hit dem eftersom det fick Adam att börja städa. Sen han har flyttat hit har han typ dammsugit fem gånger?) för att laga lite tacos, se på film och ha det mysigt ihop.

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle åka till ett kalkbrott och bada. Men jag hade absolut ingen lust eftersom jag inte tar på mig min bikini just nu. Så dagen har spenderats i soffan läsandes en bok och i sängen tittandes på serier. Palla gå ut. Jag kommer vara blekast av alla när jag kommer tillbaka till skolan igen.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0