Sovmorgon? Vadå?

Hde tänkt att det skulle bli en härlig sovmorgon innan jag tillslut skulle pallra mig upp ur sängen och ta mig till Klinte för att inhandla de sista ingredienserna till mitt och Marias kakbak idag. Men så blev det inte riktigt... Redan när pappa "smög" sig ner för trappen i morse, öppnade ytterdörren, klampade mot postlådan i träskor, gick in genom ytterdörren, åt frukost, borstade tänderna och slutligen startade bilen så var min sovmorgon över och jag var lika vaken som en nattuggla på natten! Kort därefter kommer farfar in på gården för att klippa gräs, säkert bara för att försäkra sig om att jag inte skulle kunna somna om...

Har iaf blivit ett par sidor i min bok nu på morgonkvisten. Ska även sätta på ett avsnitt av den nynerladdade serien Cougar Town och se om den är något att ha!

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0