Sommarfest 2011

Å fy fan vilken jävla dag det var igår! Så roligt har jag inte haft på bra jävla länge! Jag fullkomligt älskar alla folk på bageriet och det är så sjukt synd att det förmodligen inte kommer vara kvar till nästa sommar :( Det blev alltså första och sista sommarfesten för mig. Tråkigt, för jag hade verkligen supertrevligt igår! Hoppas snart att Karin kan lägga upp en massa bilder på Facebook så att man får leva sig tillbaka till gårdagen, allt är inte riktigt kvar i minnet... Hähä :)

Klockan 12.45 samlades vi på Öster där vi steg på en buss ut till När och Gangvide farm. Där väntade aktiviteter av olika slag. Deltog man fick man en klädnypa som man sen kunde handla vin/öl/vatten/läsk för i baren. Har fortfarande kvar tre klädnypor i min ficka ;) Hade fem från början men en gav jag tydligen till Hampus och den andra gav jag till dem i baren på Hp5 Heheheheh :)

Vi fick grillat kött med potatissallad, chillade på bryggan, snackade skit, drack och hade det så jäkla mysigt. Lite senare på kvällen satte de på lite dansmusik på ladan där alla dansade och hade skitkul! Jörgen försökte dock pussa mig. Ibland är han läskig. Eller inte ibland, han är läskig hela tiden. Och Hampus var tydligen kåt på mig?'
Klockan 10 gick bussen tillbaka in till stan igen, mot Hamnplan. Bussresan var skitkul. Vi blandade sprit hejvilt, sjöng, pratade och hade det trevlans. Jag och Hampus kom på att vi bor typ ett par hus ifrån varandra när jag är inackorderad på Kittelgatan. Dessutom har han jobbat ihop med Olof, min farbror när han har haft praktik. Världen är bra jävla liten alltså!

Vi gick alla in gratis på Hamnplan. Tina, chefen betalade både inträde och garderob. Nice!! Synd att det är så dålig musik som spelas bara. Det är ju bara en massa "dunka-dunka". Jag vill iaf ha låtar med text så att man kan sjunga med och känna att man äger hela dansgolvet! Gud vad kul vi hade! Dessutom var det inte extremt mycket folk utan bara lagom. :) Det blev sedan en taxi till gråbo.
Fy fan vilka fantastiska timmar det blev och gud så mycket trevliga människor det finns :)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0