Snart är det dags för kalas

Ska snart bege oss ut till Mästerby för att fira min farfar. Klackarna i taken, fan vad kul det ska bli! NOT!


Imorgon ska jag iaf ut till mamma i Roma och umgås med henne ett tag. Blir alltså ett litet avbrott från allt bokläsande och serietittande. Hon åker till Boden på fredag - Varpa SM, och blir borta ett tag. Nice ;) Så vi får se vad hon och jag hittar på. Kanske blir det en tur till mummo och moffa. Skulle behöva lämna mitt kontonr till moffa eftersom han vill ge mig pengar eftersom jag har slutat skolan för i år :) Han är snäll han!  

På Fredag åker även Adam iväg till Sthlm för att träffa några gamla lumpenpolare. Hoppas på soligt väder så att jag kan spendera lite tid på Öster och hoppas på att alla idiotiska turister ligger på Tofta. Sen kan jag ju åtminstonde försöka bättra på min obefintliga bränna...Det slog mig i lördags när jag var ute i Stånga att; Detta är första gången under hela våren/sommaren som jag verkligen är ute i solen. Sjukt! 

Har hittat en suverän bakblogg också! Grymt så många olika kakor och bullar av olika slag man kan baka! Så det blir nog lite bak i helgen också för att fördriva tiden :) 


/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0