Skyfall och bio

Har precis kommit hem från en trevlig kväll som spenderats med syster, Johan och Adam.
Vi började nere på Joda dör vädret till en början var fint men helt plötsligt började det vräka ner och åskdunder och blixterna löste av varandra titt som tätt. Det bara forsade ner vatten och jag trodde seriöst att vårt bord skulle flyta iväg men hursomhelt så var det iaf ganska mysigt trots att det regnade in lite på oss där vi satt under Jodas stora parasoll.

Efter maten begav vi oss upp till Borgen och såg den sista delen av Harry Potter. Eftersom jag inte har läst böckerna på länge och knappt kommer ihåg vad som skulle hända, så tyckte jag att filmen var bra. Hade jag nyligen läst boken så hade jag förmodligen blivit asförbannad och tyckt att filmen hade missat många detaljer och viktiga händelser. Filmen var väl kanske inte outstanding, men det är en film som man SKA se och nu har jag gjort det!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0