Rivjärn och morötter

Godmorgon! Vaknade för inte allt så längesedan. Ligger kvar i sängen, kollar lite bloggar och ska snart slänga på en serie tror jag :) Skönt att få litre sömn i sig iaf! Men tycker ändå att det var sjukt konstigt att jag inte var det minsta trött igår när jag gick och la mig halv 12.

Dagen ska innehålla mycket bakning för min del! Samt lite chill framför datorn. Blir nog en tur till ÖB och Willys också. Var nämlien på Maxi igår för att köpa morötter och rivjärn för att jag ska göra morotsmuffin till Adam. (Han sa att han ville ha det eftersom Tingstädes morotsmuffins smakar bajs efter de att de har ändrat receptet på toppingen. Nu innehåller den "fejk-ost" istället för den riktiga phiadelphiaosten).
Rivjärnen på Maxi var dock svindyra så hoppas kunna hitta ett billigare på ÖB eller Rusta idag och morötterna fanns bara i typ 5 kilos-påsar! Hallå! Jag behöver 3 dl rivna morötter så vad fan ska jag med en hel påse till!!? Pappa sa dock att Willys kan ha morötter i lösvikt, fanns det inte där skulle det kanske kunna finnas på Atterdags.

Dagens inköpsmål:
           
Ett rivjärn och NÅGRA morötter, inte flera kilo...Hoppas att jag hittar något!

Nu: Ett eller ett par avsnitt av Californication!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0