Rastlös

Jag är fruktansvärt rastlös. Har inget att göra, eller jo det har jag väl, men jag har ingen lust. Nu när jag tänker efter så får jag väl skylla mig själv för min rastlöhet.. ;)

Skönt att det är fredag imorgon. En dag full med rabarbergastro väntar! Idag gjorde vi äppelgastrp och imorgon är det alltså dags för rabarber. Att göra gastrokakor är roligt och det gör att tiden går väldigt fort. Idag har det känts som om vi i stort sett bara hade rast, skönt de! Tror att morgondagen kommer gå lika fort, om inte ännu snabbare - det är ju trots allt fredag och helgen väntar (eller för mig väntar 9 dagars ledighet innan jag ska arbeta igen).

I tisdags så fick jag så galet ont i ryggen, eller rättare sagt snett till höger ovanför svanskotan. Det uppstod när jag stod i doppen och skulle lyfta en full plåt. Helt plötsligt skar det bara till i ryggen och jag trodde att jag skulle gå av. Igår var det likadant. Har känt av ryggen lite idag också men tack och lov blev det bättre så fort man fick igång kroppen. Bilresan påväg ut till Tingstäde var dock hemsk och jag trodde aldrig att jag skulle palla en hel arbetsdag, men det gjorde jag! *stolt* I vilket fall som helst så ser jag fram emot ett par dagars ledighet så att man hinner återhämta sig ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0