Ny serie

Spenderar dagen framför datorn som så många andra dagar. Förresten så började fläktarna låta igen, men efter att Adam slog och tryckte lite på datorn så låter den lika lite som en mus :)
Har påbörjat en ny serie. Californication gav jag upp eftersom jag mes led mig igenom avsnitten. Började då på Cougar Town som jag nu har sett klart de två första säsongerna på. Den tredje säsongen är inte nedladdningsbar ännu (?) så behövde en ny att titta mig igenom. Letade igenom Adams alla typ 200 nerladdade serier och hittade slutligen The Vampire Diaries på hans fjärde (!!!!!!!!!!!!!!)tillkopplade hårddisk till datorn. Så nu har jag sett fyra avsnitt. Kan inte påstå att jag är lika fast som Daniela och Jessica är/var men säkerligen är jag en bra bit påväg :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Under de tre sista avsnitten av första säsongen så insåg jag hur fast jag var, det tog faktiskt så lång tid ;)

2011-07-30 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0