Livat i luckan!

Sådär ja! Nu har man fixar matlådor för ett par dagar. Bestämde mig för att testa något nytt. Letade runt lite på Arlakökets hemsida, dom har ju hur mcyket som helst! Detta tyckte jag verkade gott och intressant att testa :)
http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15901 Blandade även ner en burk med svamp också och kryddade med salt och svartpeppar. Mumma! Hade glömt bort hur roligt det var att laga mat, så har letat upp fler andra maträtter som jag skulle kunna tänka mig att äta :)

Fy fan vad vi har garvat idag på jobbet. Vi som jobbar 8 till 5 har den här veckan har verkligen så sjukt kul ihop! Iaf jag, Hampus, Karin, Eva och Victor. Thomas hamnade vid kladdkakorna hela dagen, men vi andra hade det riktigt livat i luckan trots att vi fick göra morotsmuffins idag igen.
Min motorik har inte heller varit den bästa, i morse var den till och med katastrofal. Tappade muffin efter muffin i doppen men ju längre dagen gick desto bättre blev den. Kanske fortfarande är lite trött sen lördagens festligheter? Troligtvis ja! ;) Alla är nog föresten fortfarande lite trötta efter sommarfesten med tanke på vilka hysteriska skrattanfall och dåliga skämt som har infallit under dagen. För två veckor sedan trodde jag aldrig att jag skulle säga detta men; FAN! Jag vill itne ha semester! Jag vill jobba, jobba och jobba med dessa underbara individer! 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0