Kärleksmums!

Äntligen fredag! Wiiie! Nu har jag jobbat i tre veckor och jag har två veckors ledighet framför mig. Så jäkla skönt, fast jag vet att jag kommer bli galet rastlös för jag vet absolut inte vad jag ska göra!

Idag har vi i alla fall gjort kärleksmums (nr 7868, haha helt galet vad man lär sig fort vilka nummer alla olika muffins och kakor har) hela dagen, eller kärleksroute som det står på etiketterna vi skickar till Norge ;) Fick så i packen, doppen, packen och slutligen tvätta gastrobläck med Karin.

Så här ser våra kärleksmums ut typ :) Precis som alla andra grejer från bageriet så innehåller glasyren så in i helvetes mycket socker så att den typ aldrig stelnar även fast man låter den stå i frysen några timmar... Det är liiiiiiite kladdigt när man ska packa dem ;)

Nästa vecka ska de börja göra Lovely-muffins igen och jag får inte vara med :( Dessa är mycket roligare att göra eftersom det är mer pyssel när det kommer till doppningen och så får jag inte vara med! Taskigt!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0