Jag har gjort det igen...

Har precis skickat efter en beställning av kläder från H&M, precis som jag gjorde förra veckan och typ veckan innan det... Jag handlar alldeles för mycket via postorder! ;) Hehe. Fick precis ett SMS som gladde mig väldigt mycket; mitt H&M paket enbart fyllt med enbart en massa skor har nu anlänt till Ica Maxi och är redo att hämts ut! Blir perfekt med ett par nya skor till imorgonkväll då jag, Adam, Karin och Johan ska käka på Joda och sen gå och se Harry Potter. Nice!

Dagen har spenderats lite överallt. Åkte ut en sväng till Mästerby eftersom jag tydligen trodde att jag skulle kunna hitta på något roligt att göra där? Iaf slängde jag ihop ett par muffins och återvände sen till stan. Värt Anna, värt! Men eftersom jag inte betalar min bensin så ser jag det inte som ett större problem :) Väl inne i stan städade jag upp lite och tog sen cykeln och trampade in till Öster. Var på jakt efter ett skrivblock vars storlek befinner sig mellan A4 och A5. Det fanns inte. Synd om mig eftersom jag då fick köpa ett A5-block vilket känns kommer bli lite litet till dess ändamål. Men men.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0