Huvudvärk

Blev det en tur in till Öster idag? Hehe, nej... Kom ur sängen kvart i ett, läste ett tag, såg på serier, drack lite te, gick ut och solade i en timme innan jag tröttnade/fick värmesslag. Nu sitter jag här i sängen igen och har superduperont i huvudet. Hur resten av kvällen ska slås ihjäl vet jag inte, eller jo, det blir väl serier fram till ett ungefär innan det är läggdags.

Imorgon fyller farfar år så då måste man pallra sig ut til honom också.. Yey. Hatar när han och Ulla fyller år. Dom och deras kompisar sitter och drar snaps/shot efter snaps/shot och blir så jävla pain in the as.

Min farfar klagar också så sjukt myycket! Jag och mamma har länge jämfört honom med Ior i Nalle Puh. Dom har ungefär samma syn på livet. Allt är dystert och jobbigt.  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0