Guldstjärna till mig!

Idag har vi tillverkat en jävla massa brownies med chokladtopping och "krokantströssel" eller vad man nu ska kalla det :) Fick stå i både doppen och packen, nice! Slapp produktionen vilket var sjukt nice eftersom det säkert var 30-35 grader där inne idag. Jävlar vad varmt det blir inne bland ugnarna och när det är så varmt ute!

Det inträffade även en sak som jag blev sjukt stolt över :) Jag och Elsie stod och doppade, hon körde maskinen och jag strösslade på krokantbitar. Då kommer Karin och byter av Elsie på Lennys (förman, typ minichef) beordning av den anledningen att jag jobbar snabbare än Elsie och att hon måste bort från doppen för att allt ska gå så fort som möjligt. Hihi, men jag fick vara kvar eftersom jag arbetar snabbare än en anställd som jobbat där i flera år :) 

 
Guldstjärna till mig helt enkelt! =D

Ska snart ställa in lite cider på kylning inför morgondagens sommarfest! Men först väntar ett eller ett par avsnitt av Ugly Betty :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0