Fest, middag, jobb

Ord kan såra så fruktansvärt mycket, och sitta i så fruktansvärt länge. Jag blir fortfarande typ knäsvag så fort jag tänker på det.

Igår var det fest. Vi varvade hela appen med "Jag har aldrig"-frågor. Rätt duktigt av oss va?

Vi hann också med en hel del "drick-spel"; Ring of fire, Fuck the dealer, Busdriver, The Drugdealer och ett till som jag inte kommer ihåg namnet på. Kan det kanske vara för att det var det spelet som spelades sist på kvällen? He he... En helt okej kväll alltså.

Snart ska jag och Adam bege oss ut till Slite för att käka middag med Adams morfar och hans sambo/fru(?) Meg. Hade helst velat stanna hemma. Vem fan vill åka ända ut till Slite för att käka liksom? Suck. Kommer ju ta jätteång tid! Vill inte!! 

Imorgon påbörjas vecka 30 vilket innebär jobb för min del. 7-16 jobbar jag den här vekckan, sweet eftersom dagarna tycks gå snabbare när man börjar 7 och inte 8. Har bara 10 jobbdagar kvar, 14 är avklarade. Det måste jag fixa! Kommer dock jobba med riktigt sköna personer den här veckan; Hampus, Karin och Eva, så vi kommer ha det skitskoj, det vet jag redan nu =) 

Jag och Hampus på sommarfesten


Emil och Eva

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0