Farande över stan

Länge leve Willys som har morötter i lösvikt! Däremot hade de varken rivjärn eller phiadelphiaost Light... Fick däörför åka till Rusta och hoppas på att de skulle ha ett rivjärn, de hade de inte. Åkte vidare till ÖB, som när jag kommer fram inser att de stängde för en timme sedan. Av någon konstig anledning tror jag att det är fredag idag..:S Då återstår bara Maxis svindyra rivjärn för 59 riksdaler. Jaja, vad gör man inte för att kunna tillverka några morotsmuffins till älsklingen?


Här står de i ugnen, ska snart ta ut dem

Bestämde mig för att göra megamuffins, så det blev bara 7 stycken. Då lär han iaf inte klaga på att dom är små ;)
När jag har tagit ut dem ur ugnen ska de få svalna medan jag sätter på ett eller två avsnitt av The War At Home. Sjukt kul serie! Älskar alla familjens personligheter! Så underbara! Haha



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0