Bokmal

Kunde verkligen inte somna i natt. Låg och läste i drygt en och en halv timme och det dröjde sen ända till fyra, halv fem innan min hjärna äntligen slocknade. Vaknade sen klockan 08.25 och kunde inte somna om. Jaja, låg kvar i sängen och läste till ungeför 20 i elva. Herre gud vilken läsnerd jag har förvandlats till under de senaste dagarna. Har snart läst ut min tredje bok (på engelska!). Inte illa inte illa!


En riktig bokmal har jag blivit! Det lär väl gå över snart, men det varade några dagar iaf ;)  

Framåt halv ett, ett tänker jag bege mig ut till Roma med goda förhoppningar! Hoppas på lite regn och ruskväder så att jag och mamma kan sitta och mysa med en kopp choklad eller något. Vad gör man inte för familjefreden?

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0