Ånger

Ångrar faktiskt att jag inte åkte med till Boden. Har hört att många frågar efter mig, särskilt Frölunda. Fan vad jag saknar dem! Förra året, när ingen annan pratade med mig, när ingen annan ens knappt ville se på mig så fanns de där. Särskilt Frida och Filips mamma. Hon var så himla snäll och gullig mor mig när andra betedde sig som skit! 
 
Just nu håller Filip och Frida på att kasta final. De har första kulan och jag hoppas innerligt att de kommer vinna över Bara. Filip kastar även final i ind. kula imorgon. Fan vad jag önskar att han kommer mosa Jakob! Vill vara där och heja på plats, men nu får man sitta och lyssna på sr.se och läsa alla små notiser de lägger upp.


Grytgöl 2009. Filip blev bäste herrjunior precis som jag blev bäste damjunior.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0