Vad fort det går

Oj! Den här dagen har verkligen bara flugit förbi! Snart är det ju redan kväll! Vilket betyder att det snart är fredag, vilket betyder LEDIGHET!!! Wiiiiihiiiie!! :)

Sitter och ser Top Model samtidigt som jag svettas med vår inlämningsuppgift i idrott. Vi ska planera ett träningsprogram över åtta veckor. Jag tycker det är skitsvårt att veta hur hårt man ska börja och hur mycket man sen ska öka. Men jag har ju en vecka på mig =)

Klockan fem ska jag ta mig an ett puls medel pass på friskis. Bestämde mig för att ändra lite i planeringen. Skulle ju egentligen gå på ett bas puls pass imorgon, men jag väljer att åka hem tidigare ist. Jessica, Frida och Daniela kommer ju hem till mig. Vi ska laga lite middag, se på film och ha det riktigt mysigt! :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Styleformen

härlig blogg du! :)

2011-02-17 @ 15:55:06
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: bella

fin blogg!

2011-02-17 @ 16:15:18
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0