Utan röst

Idag vaknade jag utan röst. Har fortfarande inte fått tillbaka den. Har försökt att snacka lite med mig själv, men inte ett ljud kommer över mina läppar. Nu har jag haft ont i halsen i två veckor. Kanske ska kolla upp det? Fast behövs det en penicillin-kur vägrar jag ta den. Då kan jag ju inte dricka sprit juh! Daaaaah ;)

Adam ligger och sover. Han kommer väl göra det till 1 ngn gång, om jag inte väker honom. Förstår inte hur man kan ha ro att sova så länge. Jag får panik om jag går upp senare än 8 typ. Då har jag ju sovit bort hela dagen!


Iaf. Hur har min helg varit? Ganska seg, men ändå trevlig. Fredagen spenderades först hemma hos mamma i Roma. Jag fick mina stövlar och hon fick min smutstvätt.
            V.S         

Jämn fördelning =) Vid sex tilden åkte jag in till stan. Jag och Adam gick och åt på Chinarestaurangen. Gott! Efter det begav vi oss till Ulf och Emilie, där vi såg en film. Man to earth tror jag att den hette. Sög gjorde den iaf. Jag och Emilie somnade medan Adam och Ulf tyckte den var mycket bra och hade ett spännande koncept.  :S

Igår fyllde min kusin Emma 11 år. Så hon blev firad av släkten.  Adam var också med. Det fungerade mycket bra, alla var snälla mot honom och farmor tyckte att han var "såååå trevlig!" Tur.
På kvällen åkte jag, Adam och Ulf till Conny för att se film. Han har typ en projektor med bioduk i sitt vardagsrum. Fett nice!

Vi såg "The Rock". Lätt en av de bästa filmerna på länge. Sjukt bra! Har du inte sett den, så se den! =)

/Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0