Underbart med fredag

Fredag morgon, underbart. Morgonen har spenderats i sängen med Dvärgen och sen nu ytterligare lite plugg framför TV'n. Ska snart börja packa ihop lite grejer som ska med hem i eftermiddag, så att jag slipper göra det efter skolan. Vill ju handla fort och sen komma hem så snabbt som möjligt. Sätta på lite GOTT kaffe och slänga mig i den sköna oxtungsfärgade skinnsoffan och se på Top Model. Så ska en fredag spenderas min vänner!

Lite närmare kvällen kommer mina kompisar hem till mig. De ska ju vara duktiga och träna lite innan, men jag gjorde ju det igår så tyckte att jag kunde slippa idag ;)

Kan verkligen INTE fatta att det bara är fem dagar kvar till sportlovet. Jag vet att jag tjatar som en idiot om detta, men asså för mig är det helt ofattbart! Det var ju bara ett liteet tag sedan som vi precis hade börjat terminen och det kändes så sjukt jobbigt långt till lovet. Men men, nu närmar det sig! =D


Något som jag ska göra på mitt sportlov, (om snön ligger kvar då) är att åka längdskidor. Hjorde det bara EN gång förra året. Skamligt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0