Tråkig helg

Hmm, nu har det gått ett tag sedan sist. Bad me! ;) Aja, iof så har jag inte haft så mycket att blogga om.

I fredags var det middag hemma hos mig. Trevligt och gott. I lördags åkte jag in till stan igen oh satt helt ensam i lägenheten och pluggade. Typ. Jävlar vad trist det var! Gårdagen var inte ett dugg bättre. Pallrade mig dock iväg på ett medelpass på friskis.

Idag har jag först haft redovisning på Medicinsk Grundkurs. Skönt att ha det överstökat! Det gick kanoners! :) Jag och Elin var grymma ;) Sen var det matte. Matte D skrämmer mig. Och sist så hade vi bokredovisning typ. Den ska fortsätta på torsdag också. Det suger. Så tråkigt och icke-givande.

Ikväll ska det pluggas engelska! Vill å det överstökat! Skriver om all medicin som kan finnas i regnskogen.

Innan jag dör vill jag åka till regnskogen och vandra runt där på en guidad tur. Någon som känner likadant som gärna hänger på? =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0