The tests are done

Historiaprovet är över. Jihoooo! Ikväll ska jag och Jessica fira detta genom att gå och se svinalängorna på bio =) Tror det kommer bli helmysigt =) =)
Tror att provet gick sådär. Är nöjd med det jag fick ner, kan absolut inte komma på något som jag borde ha tillagt. Men vi får se vad det blir =)
Spanskatestet överlevde vi också. Tror det gick riktigt bra, men eftersom jag trodde det om förra provet också (som gick åt helvete) så vågar jag inte säga för mycket ;)

Dagen ska spenderas framför TV'n med lite plugg, nyponsoppa och mandelbiskvier! Samt halstabletter :)

Dessa är min favorit just nu. Smakar så sjukt gott! Problemet är att man äter dom som godis ist ;) Hihi :S

/Anna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan det vara så att Jessica påverkade dig när det gäller nyponsoppa och beskvier? :)

2011-02-03 @ 16:59:02
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0