Tappad lins

20% av skolveckan har gått. 80% kvar. Spanska, idrott och fysik imorgon. Spanskaläxan har jag itne gjort, inte heller fysiken. Men men. Det ordnar sig. På idrotten vankas det dans. Skönt att man har lite hum om dans så att man inte är helt complete lost.

Har varit på Friskis och Svettis pass med Jessica. Det var mycket trevligt, även om Jessica på något sätt lyckades skrapa upp knät. Jag lyckades också tappa min högra lins, vilket egentligen inte gjorde så mycket eftersom den ändå har skavt och plågat mig alltför länge. Nästan en liten lättnad att den trillade ut faktiskt ;) Dock var det lite läskigt att köra hem halvblind... Haha, men det gick det med =)

Nu ska jag plugga engelska. Måste verkligen få ihop något bra... Vet inte hur många gånger jag har skrivit om texten på data-satan. På någor konstigt sätt försvinner den VARJE gång. Superduper-irriterande as you may understand.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0