Snart smäller det

Inte långt kvar nu! Tre dagar. *överlycklig* och dessutom är ingen av dessa dagar långa =) Imorgon slutar vi halv 2, på torsdag klockan 2 och på fredag börjar vi 11 och går till 12.15 (eller till 13.25 om vi har historia) Så jääääävla sweet!

Tog oss igenom ett aerobicspass idag på FormFitness under idrotten. Lite enformigt.. men magträningen var rolig! Trodde att jag skulle dö vilken sekund som helst ;) Får se om jag kommer klara att sätta mig upp i sängen imorgon ;P

Efter skolan drog jag till Team Sportia för att leta efter ett tjockare underställ, eller ett underställ-liknande grej som man kan ha över det vanliga understället. I år vill jag INTE frysa när vi åker till Åre! Hittade ett set på rea för 199 kr, innan hade det kostat 699, så jag antar att det är bra. Det MÅSTE det vara! Annars dör jag :)
På tal om Åre så är det inte långt kvar! Om tre veckor så sitter man där uppe! Häääääärligt!!

..... =)


Knatteingången :) (som jag fick använda en gång... hehe)


Grym utsikt!


Grym sikt... ? ;)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0