Semesta??

Referat"provet" gick bra. Kändes helt jättejobbigt i början när jag såg hur lång texten var och när Ingalill sa: ni lär behöva hela lektionen på er.

Men sen när jag väl läste igenom den så verkade den inte så jobbigt som jag först hade trott :) Det kändes bra iaf :)
Fysiken fick vi som vanligt (typ) sluta tidigt ifrån. Dessutom sa Lennart att vi slipper prov, utan vi kommer ha ett hemprov ist. Mycket skönare! Det bästa med Lennart är att han har så stor förståelse för oss elever Han är typ den enda som inser att vi har så mycket att göra i skolan.

Efter skolan var jag snäll och skjutsade Frida och Daniela hem till Frida. Satan i gatan vad halt det var. Men vi överlevde allihopa och jag hoppas att dom inte får några bestående men :) Sen åkte jag in till stan igen och förbi "Godis 500 sorter". Måste ju få fira att det är fredag :) 

Jag, Frida, Daniela och Jessica har snackat rätt mycket om att dra utomlands i höst. Hur trevligt hade inte det varit liksom! Vi funderar på typ någon ö i Medelhavet eller där runt omkring :) Senast jag var utomlands var typ 12 år sedan, (då räknar jag inte med Danmark och Norge) så jag känner att det är dags snart!

Ett tempee/moské på Kreta typ :)

Jag känner mest för en tripp till Kreta eller någon annan Grekisk ö. Grekland har alltid faschinerat mig på något sätt. Det finns så himla mycket historia och kultur där. SKulle varit jättespännande att få åka dit. Men som sagt, det spelar egentligen ingen roll var vi åker, bara vi kommer iväg till något varm ställe :) 
 
Hur härligt vore inte detta?

Ikväll blir det nog att umgås med Oskar & Co. En trevlig kväll helt enkelt. Men innan det väntar matteplugg. Vill få undan så mycket som möjligt av det innan helgen!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0