Måndag

Vet att jag inte uppdaterat under helgen. Fult av mig. Ska ej upprepas. Helgen har inte varit ngt speciellt. Tvättade och räknade matte i lördags. Fattae inte matten och tvättmaskinen ville inte centrifugera. Lyckat! På kvällen blev det käk, spel, snack och chips & dipp med Oskar, Filip, Adam, Emilie och Ulf. Testade även ett medelpass på friskis. Mycket roligt! Tänkte upprepa det idag, men bestämmde mig för att göra det imorgon ist :)

Har precis kommit hem från en heldag i skolan. Medicinsk grundkurs, matteprov och föreläsning om Kalla Kriget på Högskolan. Sen skjutsade jag lite folk runt om till olika delar av stan. Efter det handlade jag lite jordgubbar, ost och kex till kvällen. =) Hoppas att Adam uppskattar det :) Fick ett stort hjärta med choklad i av honom. Precis samma hjärta jag fick förra veckan fast typ 4 ggr större. :) Mums!!

Nu sitter jag här och ska plugga.

/Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0