Lite effektiv iaf

Man har ju faktiskt fått lite gjort ikväll ju =) Är nästan helt klar med Dvärgen. Och har rättat de del som Eva hade påpekat i min engelskauppsats. Nu måste jag "bara" typ strukturera upp den och göra den bättre. Sitter och ser på Mästerkockarna på fyran. Bra program!


Imorgon väntar tack och lov en lugn dag. Film på spanska, sen två timmars hål och sen film i aulan. Det är ju filmfestival den här veckan. Filmen vi ska se är American Beauty. Hoppas gudskelov att den är bra. Att överleva i den kalla aulan på hårda trästolar framför en tråkig film, brukar som regel vara ganska svårt.


Snart är det ju fredag också. Den dagen blir också väldigt slapp. Matte och sen svenska. Hoppas faktiskt att Richard inte kommer vara hemme med sjukt barn då också, eftersom vi har en sån SJUKT TIGHT matteplanering...Vill förresten ha tillbaka mitt matteprov!! Kändes så sjukt bra när jag skrev det, så ska nästan bli lite spännande att se hur det gick.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0