Krämpor!

Och jag som trodde att min förkylning hade börjat släppa, men GUD så fel man kan ha! Vaknade helt tät i kranen imorse. Har dessutom äckligt jävla ont i magen! Gaaaah 

Har ju fortfarande inte orkat fixa nässpray så läget är väl ganska jobbigt. Halsen gör också ont och är helt tjock av massa tjock slem... Så! Nu ska jag sluta äckla er ;)

Mina stövlar har kommit till mamma i Roma iaf =) Hopppas hoppas hoppas att jag kan ha dom! Annars vet jag itne vad jag gör! :S Funderar på att åka ut dit efter skolan, som för övrigt kommer bli låååååång. Matte, svenska och sen fysik. Smärta!!!

Hade snackat med Jessica om att träna idag. Men i och med den satans förkylningen så blir det nog inte av. Fan! :( Men vi får se. Under kan ju faktiskt ske!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0