Jag vill baka =)

Åhh! Jag vill inte, jag vill inte! Bläääh för skola imorgon!! Fy! Fem dagar, sen ledighet. Håll ut Anna!

Blev ingen middag med Ulf och Emilie heller. Tråkigt. Hade varit trevligt. Så nu får jag och Adam roa oss själva ist =) Men det ska nog gå bra. Just nu ligger han i min säng och lyssnar på en bok. Jag ligger på soffan och skriver här och ser på Leila bakar. Blir så sjukt sugen på att baka när jag ser henne!

Synd att möjligheterna till att baka verkligen suger här i lägenheten. Jag vill ha en större lägenhet! Med klokt kök och klok soffa! Tycker att Adam kan köpa en snart ;)

Måste typ till Ica Maxi och handla lite. Mjölk, juice, halstabletter, comviq kompis. Är så sjukt sugen på typ godis eller bullar av något slag.

Borde verkligen ha pluggat mer matte idag. Har läst ut Dvärgen iaf, men frågorna till boken är inte de lättaste... :S Engelskatexten är översatt, men den suger och har absolut inget samband eller flyt. Damn. Palla!!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0