Föreläsning och körproblem varvat med choklad

Sisådär jag =) Nu är engelskauppsatsen skickad till Eva och sammanfattningen om psykoser har blivit sänt till Elin. Nu väntar matteplugg hela natten lång. Tjoho vad roligt!

Den sista veckan innan lovet har vi verkligen hur mycket som helst som ska hända. Höll på att åka på ett spanskaprov den veckan också, men det slapp vi. Tack och lov! Det hade jag aldrig pallat. Och förmodligen ingen annan i vår klass heller.

Idag mellan 12 och 14 var vi nere på Högskolan och satt med på en föreläsning om Kalla kriget. Jag fattade typ ingenting, men det var bara att sitta där och se glad ut :)

Dock så tror jag att det arbete vi kommer syssla med om Kalla Kriget kommer bli jättekul. Hoppas det iaf :)

När jag skulle köra därifrån så hade jag liiiiite problem att ta mig uppför gamla Gutebacken. Det var så svinigt halt. Jag gasade och gasade, växlade fram och tillbaka för att hitta en bra växel, men jag kom ingen vart! Och bakom mig kom en stor jävla Jeep och stressade mig så in i helvete. Var ju aprädd att jag skulle kana bakåt och sen typ hamna på jeepens kofångare. På något sätt lyckades jag ändå ta mig upp, men fan vad äckligt det var! Det är pga den anledningen som jag inte är hos sjukhuset nu. Hade ju egentligen tid där till halv 4, men jag avbokade eftersom jag inte ville vara med om samma sak igen. Backen som man ska köra uppför när man åker från sjukhuset är ju en ganska hyffsad lutning på....  

Igår kom min fina Adam hit med en sådan här fylld med choklad. Eller fylld och fylld, den innehöll fem bitar.. :)

Jag rekommenderar den varmt! Den framkallar fullständig njutning. Smaken går inte att beskriva. Helt klart sjukt god!! =) Har två bitar/kulor kvar nu. Funderar på om jag ska ta en till =) Måste ju peppa mig lite inför matteplugget ;P Fast innan matteplugget börjar måste jag bara få spela lite Marble Lines på facebook först =D

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0